Cumartesi, Ağustos 20, 2005

yoğun bir haftanın bitiminde, kendimi sanki sudan çıkmış bir balık gibi hissediyordum ki, cuma gecemi bozulan bilgisayara ayar çekmekle geçirdim..
bugün kalkmamla yağmurun başlaması bana bir mesaj gibiydi sanki.. tam bilgisayarda geyiğe başlamıştım ki... evdekilerin baskısı sonucu bitti denilen halbuki henüz bitmemiş ve ucundan dokunduran yağmurun altında köpeeemle beraber gezintiye çıktım....
burdan şunu anladım ki.. hiçbir zaman ben aslında ıslanmayı pek sevmemiştim. amma sevgili kişim gitme beraber gitcez dedi. öyleki bastırılmış bu duygu ve isteklerim neremden dışarı taşacak kestiremiyorum. yarın ki gezi bile üzerimdeki bu elektrik yükünü alır mı zaman gösterecek....
yağmurun sesineee bak, aşka davet ediyyor..
yürrüüüüüüü.... ense traşını görelim..

 
Your Kiss (with pics!)
Name/Username
Age
Kiss
Passion-O-Meter - 68%
This cool quiz by Lookoutbelow - Taken 121417 Times.
New! Get Free Daily Horoscopes from Kwiz.Biz

Burcunuzu seçin, falınızı okuyun

Muneccim.com 'un katkılarıyla

Free Web Counter
Free Hit Counter

Kardeş-Köy Sitemiz

bütün güzellikler sizlerin olsun..