Cuma, Eylül 02, 2005



Selamlar,
dün yanlarına gittim sevgi danalarımın... daha hiç tanışmıyorduk oysaki... burger'in önünde 5 dk bekledikten sonra ikisi geldi ilk... bicir bicir bişiler konuştular.. ehehe.. rengarenkti hepsi resimde görüldüğü üzre.. yalnız ben çok yaşlı bişi kaldım yanlarından... halbuki ne zaman geçti zaman... meğer ne geride kalmış o bar bar gezdiğimiz hayat... Koray'ı da gözdüm yolda.. yine uzatmış saçları.. özcanla araları bozukmuş hayırdır.. bende arayamıyorum onu son olaydan sonra.. biraz daha zaman geçsin.. neys nys...
Joker'e gittik... Glycerine, Tears in Heaven, Volxlov, Falldown, Beautifulshit, Dirge, Juskie, Yine, hımmm sanırım bu kadardı... başkalarıda vardı galiba belki ama hatırlamıyorum...
iş çıkışı takım elbise evrak çantası kravat filan en bi gençlerin takıldığı barda elimde bi damacana ile bira içerken buldum kendimi.. ehehe.. bol bol güldük, eylendik...
ahahahaha ne geyik yazmışım yaa.. beklemezdim kendimden böyle bi yazı...
yaşasın limonlu bira ekolü....



not1. yazılarını okuyunca gözünüzde canlanan insanla gördüğünüz birbiri ile uyuşmuyor hiç bi zaman... netekim öyle oldu... ben hepsini farklı düşünüyordum.. onlarda beni ufak tefek bişi bekliyorlarmış... ehehe...
not2. beautifulshit adamım sana verdiğim noyu tabiii ustalara kalfalara da veriyorum ama normal bu be adamım... (:
not3. stay tooned...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

 
Your Kiss (with pics!)
Name/Username
Age
Kiss
Passion-O-Meter - 68%
This cool quiz by Lookoutbelow - Taken 121417 Times.
New! Get Free Daily Horoscopes from Kwiz.Biz

Burcunuzu seçin, falınızı okuyun

Muneccim.com 'un katkılarıyla

Free Web Counter
Free Hit Counter

Kardeş-Köy Sitemiz

bütün güzellikler sizlerin olsun..