Perşembe, Eylül 22, 2005


SENSİN O!!!

Bu sabah erken uyandım.
Burnumda güzel kokular.
Ellerim her zamankinden sıcaktı bu sabah...
Ellerimde ellerin.


Kokunun senden geldiğini anladığımda
Gülümsedim.
Huzurlu ve rahat.

Hepsi bu sabah oldu..
Topu topu 15 dk.
Ama sen burdaydın..
Saçların yastığımda..
Dizlerin dizlerime deydi.. ürperdin..
Uyuyordun..
Uyanmandan korktum..
Kaybolup gidersin diye çok korktum..
Elimle ellerini .. Diğer elimle saçlarını
Sonra omuzlarını... sonra kollarını sevdim.
Ben senin taaaa kalbini sevdim....
Biraz kıpırdandın.. durdum..
Bekledim..
Nefes alış verişlerini dinledim.
Ben seni çok sevdim.
Sen uyudun..
Ben seni senden çok sevdim...

Burnumu burnuna yaklaştırdım..
Nefesin yüzüme deydi..
Titredim... Heyecandan..
Burnunu öptüm.. Çok sessizce..
Sonra alnını...
Gözlerini öpmedim..
Gözlerden öpmek uğurlamak demektir..
Oysa sen hiç yoktun ki....

Bu sabah hayalin burdaydı...
Hayalin beni sevdi..
Ben SENİ sevdim...

Öptüm, okşadım..
Ben SENİ çok sevdim..

Keşke bitmesedi ama ...
Kalktım, banyoya gittim..
Yüzümü yıkadım..
Öpücüğün hala dudaklarımdaydı...


Lev. EKİNCİ

p.s: S.OLGUN'a itafen...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

 
Your Kiss (with pics!)
Name/Username
Age
Kiss
Passion-O-Meter - 68%
This cool quiz by Lookoutbelow - Taken 121417 Times.
New! Get Free Daily Horoscopes from Kwiz.Biz

Burcunuzu seçin, falınızı okuyun

Muneccim.com 'un katkılarıyla

Free Web Counter
Free Hit Counter

Kardeş-Köy Sitemiz

bütün güzellikler sizlerin olsun..